Stage in Ethiopië - Reisverslagen van Wendy Knol - WaarBenJij.nu Stage in Ethiopië - Reisverslagen van Wendy Knol - WaarBenJij.nu
Stage in Ethiopië

Vanaf 26 september 2014 ga ik 4 maanden stage lopen in Addis Abeba, de hoofdstad van Ethiopië. Deze stage is een onderdeel van mijn opleiding Communicatie aan Hogeschool Windesheim.

Tijdens mijn stage werk ik voor Respo International, een organisatie die kinderen met een beperking letterlijk en figuurlijk in beweging wil brengen. Ik ga samen met zeven andere studenten ervoor zorgen dat kinderen met een beperking niet meer in een hoekje worden gestopt maar de kans krijgen om zich te ontwikkelen zodat ze een plekje krijgen in de maatschappij.

Recente Reisverslagen:

18 September 2014

Aftellen
Wendy

Mijn naam is Wendy, 21 jaar en Communicatie student aan Hogeschool Windesheim te Zwolle. Vanaf 26 september 2014 verblijf ik in Addis Abeba, de hoofdstad van Ethiopië. In Ethiopië ga ik stage lopen in het kader van mijn opleiding. Ik ga werken voor Respo International. Een organisatie die zich inzet voor kinderen met een beperking in Ethiopië

Actief sinds 18 Sept. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2687

Voorgaande reizen:

26 September 2014 - 15 Januari 2015

Stage in Ethiopië

Landen bezocht: