Aftellen - Reisverslag uit Oosterstreek, Nederland van Wendy Knol - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Oosterstreek, Nederland van Wendy Knol - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

18 September 2014 | Nederland, Oosterstreek

Het aftellen is begonnen, nog een week en dan begint het grote avontuur; 4 maanden Afrika!

Volgende week vrijdag (26 september 2014) verlaat ik Nederland via het luchtruim rond 12.00 uur om vervolgens om rond 00.15 uur te landen in Addis Abeba. In Ethiopië is het een uur later, maar als straks de wintertijd ingaat in Nederland is er twee uur tijdverschil. De reis van vier maanden ga ik niet alleen maken, dit doe ik samen met zeven andere studenten. Deze studenten heb ik de afgelopen weken beter leren kennen en samen vormen we een leuke, enthousiaste en gezellige groep.

Gisteravond hebben wij een laatste informatie bijeenkomst bijgewoond samen met onze ouders, die zijn een beetje gerustgesteld! De reis begint nu echt dichtbij te komen en de zenuwen beginnen langzaam te kriebelen.

Tijdens mijn reis kun je mij volgen op verschillende manieren namelijk via www.facebook.nl/wendyinethiopie en mijn reisverslagen lezen op wendyinethiopie.waarbenjij.nu

Liefs Wendy




  • 18 September 2014 - 20:52

    Mama:

    Lieverd het aftellen is begonnen, wij zullen jou ontzettend missen maar we zijn onwijs trots op jou en je medestudenten. Geweldig dat jullie je gaan inzetten voor kinderen met een beperking en dan in een land als Ethiopië een gezonde stap in het onzekere. Wij wensen jou heel heel veel succes en ontzettend veel plezier. Naast deze werkervaring leer je tegelijkertijd een andere cultuur, land en taal kennen. Dit wordt een ervaring die jij je levenslang niet zult vergeten. Als jij eenmaal in Ethiopië bent begin ik met aftellen om jou over 10 weken, samen met René en oma Thea, te gaan bezoeken en je ervaringen te delen. Daarbij gaan we samen een mooie reis door het land maken. Iets om voor ons allen naar uit te kijken. A F T E L L E N

  • 18 September 2014 - 22:38

    Lianne Melishoek:

    Lieve Wendy,

    Ik ben zo ongelofelijk trots op jou,
    Heel veel succes lieverd.

    Dikke knuffel & kus

  • 19 September 2014 - 10:03

    Ilse:

    Hoi Wendy,

    Heel veel succes de aankomende maanden in Afrika, geniet er van! Dit is zo´n mooie kans, dus ga er ook een beetje van genieten.
    Leuk dat je moeder, oma en René ook nog bij je op bezoek komen.
    Ik zie je over 4 maanden.

    Liefs Ilse

  • 20 September 2014 - 20:29

    Hans Eland:

    Hoi Wendy,
    Spannend joh, maar jullie gaan het gewoon goed doen
    Een ervaring die heel veel waard is.Via deze site blijven wij in Rotterdam jou volgens tijdens jullie avontuur in Ethiopië
    Groet
    Hans en Marga

  • 27 September 2014 - 10:00

    F En HJ:

    Veel plezier en veel succes. Bereik je doelen. Gr. HJ

  • 27 September 2014 - 12:35

    Cora:

    Wendy heel veel succes de komende tijd in Ethiopië, ga je verhalen volgen.

    gr. Cora

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wendy

Mijn naam is Wendy, 21 jaar en Communicatie student aan Hogeschool Windesheim te Zwolle. Vanaf 26 september 2014 verblijf ik in Addis Abeba, de hoofdstad van Ethiopië. In Ethiopië ga ik stage lopen in het kader van mijn opleiding. Ik ga werken voor Respo International. Een organisatie die zich inzet voor kinderen met een beperking in Ethiopië

Actief sinds 18 Sept. 2014
Verslag gelezen: 1451
Totaal aantal bezoekers 2686

Voorgaande reizen:

26 September 2014 - 15 Januari 2015

Stage in Ethiopië

Landen bezocht: